lördag 11 januari 2014

God nattsömn

Stort tack till er, som snabbt ordnade fram handledsstöd!! Högra handen är fortfarande rätt obrukbar, men nu är värken betydligt mindre. Det bästa av allt är att jag har fått tillbaka nattsömnen! Den känns speciellt dyrbar nu innan man har två nyfödda att ta hand om.

Ikväll har jag känt av lite sammandragningar. Antagligen fick jag nån sorts hormonell retning av all babydoft jag hann andas in, då jag under ett par timmar fick låna systersonen. Vår lilla ljuvliga fadderbaby.
Glad och nöjd var han, helt exemplarisk i umgänget med barnvakter. Jo, för ensam fick jag inte vara i den rollen. Egna barn och andras barn ville prompt delta i skötseln.
Att vi själva har två stycken bebisar på kommande är ju tur. Det verkar finnas många som vill dra barnvagnen och mata flaskan.

Nu ska vi söka fram pyjamasen här och inta snarkposition. Vad gott det ska bli att få avnjuta en skön nattsömn igen!
Godnatt på er allihopa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar