onsdag 24 juli 2013

Andra drömmar

Det är märkligt med drömmar och nu menar jag inte de drömmar man drömmer dagtid. Utan de drömmar, man ser nattetid, sovandes. Drömtydningar har jag alltid hållit för nonsens. Mina egna drömmar brukar dessutom vara en konstig räcka absurda händelser, som jag knappast ville veta betydelsen av.
Men under det senaste halvåret har jag haft tre olika, väldigt tydliga drömmar, som efter ett par veckor slagit in som verkliga händelser! Alla tre, skillt för sig.
Till all lycka har det handlat om positiva händelser. Annars skulle jag nog uppleva den här saken väldigt skrämmande, nu känns det mest fascinerande.

Dröm gott alla vänner! Godnatt!

1 kommentar:

  1. Har även hänt mig...ganska fascinerande men ändå inget man vill bli van vid.
    Sov Gott min vän!

    SvaraRadera