torsdag 6 februari 2014

Tack till er

Ett hjärtevarmt tack till er som kommit ihåg oss i tankar och böner. De bar oss under den här resan, när det blev jobbigt. Vi väntar nu bara på att få upp baby B från barnavdelningen. Han behövde komma under vård på grund av dålig syresättning, men är på god väg att repa sig nu. Som mamma känns det svårt att inte kunna finnas till hands för båda, det svider i hjärtat att måsta lämna än den ena bejbin,än den andra. Men imorgon, då får jag kanske äntligen hålla båda våra små i famnen. Viken ljuvlig träff det ska bli, både för mamma och de små bröderna!!

2 kommentarer:

  1. oj, vilken storartad nyhet.Jag som fött 5 barn men bara ett i gången ryser när jag tänker på vilken lycka när barnet föds,ni får uppleva dubbellycka. Jag brukar säga genast efter förlossningen. Är det sant att det är över, tack Gode Gud ,den strofen brukar jag uppleva om och om igen. GUD MED ER

    SvaraRadera
  2. Ja, att föda fram ett barn, höra det första ankomstskriket och få ett nyfött liv upp i famnen är en upplevelse som inte går att beskriva med ord ur vår svenska ordlista :) Guds närvaro i den stunden är så påtaglig att den känns rent fysiskt och tacksamheten vet inga gränser!!! Konstigt att den första förlossningen inte förblir den största, utan att den här upplevelsen känns bara mäktigare för varje gång :) den här gången kom den stora förlossningsglädjen först i fredags, två dagar efter själva förlossningen då jag äntligen fick båda killarna i famnen, den stunden var helt salig i dubbelbemärkelse!:)

    SvaraRadera