torsdag 19 december 2013

Julönskan

Jag har en önskan för dej, som sitter här vid skärmen. Ja just precis dej.
Kanske har du det bekymmersamt just nu. Kanske är du stressad. Kanske du känner dej ensam.
Eller så är du i ditt livs form och allt känns toppen.
Hursomhelst..
Jag önskar dig stämningsfulla juldagar! Dagar som fylls med
glädje..
trevlig samvaro...
stillhet..
himmelsk närvaro...
och kärlek!!

Sen har jag också en önskan att vi ska komma ihåg varandra extra mycket nu under denna högtid. Är man ensam, så tenderar man att bli dubbelt så ensam just under julen. En liten enkel julhälsning, ett omtänksamt ord eller en kram kan göra underverk för en ensam eller sjuk människa.

Min egen och enda önskning inför den här julen har varit att få vara hemma och fira jul med alla mina kära. Så många tvillingmammor brukar hamna i sjukhussängen ju längre graviditeten framskrider. Själv mår jag ohyfsat bra just nu och bebisarna verkar också må prima, så min önskan kommer antagligen att gå i uppfyllelse. Tacksam!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar