måndag 2 september 2013

Då ett Tack inte räcker!

När vi sen kommer hem från vår weekend, stiger vi in i ett storstädat hus! Jag blir helt ställd.. alla fönster är tvättade, badrum och bastu skurade, skåpar städade. Frysen är fullproppad med hembakt bröd, kakor och sylt. Och behöver det tilläggas att det inte såg ut på det viset när vi for!

Min mans systrar, min svärmor och min svägerska hade anlänt med städredskap, genast vi lämnat huset. På några timmar hade dom uträttat flera veckors arbete. Jag vet att dom har arbete i sina egna hem, så det räcker och jag kommer aldrig att kunna tacka dessa fantastiska kvinnor tillräckligt! Det känns svårt att ta emot så här mycket. Men jag uppskattade verkligen er omtanke, den tog mig till tårar.
Till mina otroliga föräldrar och min underbara syster vill jag också rikta ett innerligt tack, för att ni igen en gång ställt upp som barnvakter!
Gud välsigne er allihopa!!!

1 kommentar:

  1. Ååh, vad härligt! Förstår att du känner en djup tacksamhet, tänk vad fina människor som hjälpt dej på detta sätt!

    SvaraRadera