tisdag 20 augusti 2013

Tack!

Innerligt tack till er alla vänner och mammor, som hört av sig på olika sätt. Som erbjudit förbön, omtanke och praktisk hjälp.

Helt otroligt att kvinnor, som jag knappt känner, tar sig tid att skriva några tröstande rader, knäpper sina händer och vill be för min och min mans ofödda barn! Kvinnor, som nog har fullt upp på hemmaplan, med sina egna familjer och bekymmer.
Gud välsigne varenda en av er!!
Jag i min tur vill be om krafter för er. För just den vardag ni befinner er i!

Om det blir så, att jag kommer att få se våra tvillingar växa upp, då ska jag berätta för dem att många människor bad för dem redan långt innan de föddes. Jag ska inte låta en enda dag passera, utan att tänka på vilka bönesvar de är!

Och blir det så att vi måste mista dem, så vet jag att de böner ni bett, kommer att hjälpa oss vidare i våra liv.

Tack <3


8 kommentarer:

  1. Hej Tanja, fick höra om din situation idag, vi skall knäppa händerna för er! Gud har en plan med allt! Kram Mariana

    SvaraRadera
  2. Ber för er! Har tänkt på er.
    Det är ju det vi finns för, "syskon-i-tron" för att stöda och uppmuntra varandra. fast vi inte kanske är bekanta såhär annars i verkliga livet, men tron förenar. Kärleken förenar. Så är det.
    Sköt om dej på bästa sätt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. så här annars i dagliga livet- sku det stå

      Radera
    2. Ja, att vara syskon i samma tro, samma hopp och samma kärlek är en otrolig välsignelse! Tack för dina böner!

      Radera
  3. Tänker på er, ber för er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt tack vem du än är, Gud välsigne dej!

      Radera
  4. Jag har tänkt mycket på er och den situation ni befinner er i sen jag läste det här. Det måste verkligen vara en känslomässig bergochdalbana som du skrev. Vi minns er i våra böner och skickar styrkekramar. Sköt om er!

    SvaraRadera