torsdag 29 augusti 2013

Fira helgen

Puh, blödningen avtog även den här gången. Drar en lättnadens och tacksamhetens suck. Igen.
Nu har jag också en underbar helg att se fram emot :)

Andra får smälla sina raketer i helgen. Jag och min man tänker smälla av till Åbo. Helt på tumanhand,
för att fira vår 10års bröllopsdag, som infaller en vecka senare. Ska bli välbehövligt med ostörd tid tillsammans, efter denna tröttsamma sommar. 

Barnen ska fira Veneziansk med mormor och morfar på villan. Dom har inhandlat både smällare och raketer och kommer antagligen inte att hinna sakna oss ens innan vi är tillbaka. Nu hoppas vi bara att det inte blir förbud på smällandet. Det skulle krossa många små (och större :))pojkars ivriga förväntan.

Hoppas nu att jag får  må någorlunda bra under resan. Men i vilket fall som helst, ska jag och min man prata om allt mellan himmel och jord, skratta o kanske fälla en tår tillsammans. Njuta fullt ut av att bara få rå om varandra.

En trygg och minnesvärd Veneziansk önskas alla!

6 kommentarer:

  1. Vilken lättnad! Vi knäpper våra händer och ber att ni ska få en riktigt härlig helg utan detta orosmoment. KRAM

    SvaraRadera
  2. Ber och hoppas att du ska må bra och att ni ska få fira en riktigt skön helg på tumanhand! Njut och ta hand om varandra! H. Monika

    SvaraRadera
  3. Hörde den glada nyheten igår, ber för er och de små liven i magen. Anna S

    SvaraRadera