torsdag 13 juni 2013

Denna blogg

Denna bloggsida är en plats för mig att kasta in upplevelser, tankar och känslor i. Men eftersom det är lite problematiskt att hitta tid för skrivandet här, så blir de sporadiska inläggen ganska kortfattade. Min familj och vårt liv här på Skepparnabba kommer naturligtvis att vara en återkommande ingrediens i denhär bloggen.
Sen hoppas jag, att mina texter också ska avspegla den tacksamhet jag känner över att jag får leva och vara ett barn i vår "Herres hage"!

Min blogg kommer inte att bli ett fotoalbum, även om jag trivs bakom kameran och älskar det visuella.(Däremot de bloggar jag har länkat till, är rena godiset för ögat!)
Men fasaden hos oss är varken moderiktig, välputsad eller stilren. Inte vårt hem,inte vi själva och trädgården ids jag inte ens nämna. Jag antar att jag är för österbottnisk, för att publicera bilder på den röra vi lever i.:)

Risken finns också att någon, som tänkt bilda familj, backar alla sina planer. Och det vore ju verkligen synd..
För jag och min man har lärt oss, att det går att leva i ett kaos och ändå vara lyckliga!:)

3 kommentarer:

  1. Tanja, det är roligt att läsa din blogg! Ni har kommit långt, då ni kan vara tacksamma och lyckliga även om allt runtomkring inte är perfekt! H. Monika

    SvaraRadera
  2. Gud fick ge mig hård träning innan jag vågade släppa kontrollen. Och idag är jag tacksam över att jag kan njuta mer och jaga mindre. Hoppas att vi alla kunde lära oss mer av förnöjsamhet i våra liv! Kram till dej Monika. Ha en välsignad sommar!

    SvaraRadera